Please, set Additional Menu

Pakiety startowe

PAKIETY STARTOWE DLA FIRM

SPÓJNA MARKA

Pakiet "3"

Projekt graficzny – 2 propozycje oraz 2 tury poprawek jednej z nich, w cenie tzw. mała księga znaku.

Dwustronny projekt graficzny, dwie tury poprawek oraz przygotowanie do druku.

Projekt graficzny, dwie tury poprawek oraz przygotowanie do druku.

Projekt graficzny na dostarczonym wzorcu wykrojnika, dwie tury poprawek, przygotowanie do druku.

Dopasowanie dwóch czcionek do identyfikacji wizualnej marki, z bazy darmowych fontów. Dodatkowo wyceniane: zakup fontów.

Opracowanie graficzne z dostarczonych materiałów, jedna tura poprawek.

1 700 PLN
Cena od

NOWOCZEŚNIE I PRO SPRZEDAŻOWO

Pakiet "36"

Opracowanie koncepcji strony internetowej, prace IT, zaprojektowanie układu strony pod kątem wizualnym, przygotowanie tekstów pod kątem wizerunkowym/sprzedażowym/pozycjonowania (do 5 stron
po 1 800 znaków ze spacjami każda), uruchomienie na serwerze docelowym, testowanie strony pod kątem doświadczeń użytkownika, ustawienie kodu śledzenia Google Analitics (bez zaawansowanej konfiguracji analizy).

Założenia strony: na szablonie, responsywna,
do 5 zakładek, jedna wersja językowa (PL).

Założenie lub edycja obecnego profilu firmy, przystosowanie profilu w oparciu o cel komunikacji marki w Social Mediach (zakładki, informacje o firmie, grafika w tle, zdjęcie główne).

Ustalenie koncepcji prezentacji, przygotowanie i opracowanie materiałów graficznych, w tym fontów, jedna tura poprawek, przekazanie gotowego zamkniętego pliku prezentacji składającego się ze slajdu początkowego, trzech propozycji układu slajdów merytorycznych oraz slajdu końcowego (w formacie Power Point).

3 900 PLN
Cena od

WYKORZYSTANIE MOŻLIWOŚCI MARKI I PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ

Pakiet "365"

Analiza jak potencjalny klient odbiera firmę na podstawie informacji o niej w Internecie oraz komunikacji konkurencji.

Przegląd i analiza dotychczasowych działań marketingowych / najczęstsze działania – strategie, środki, kanały, kampanie promocyjne itp.

Analiza firm konkurencyjnych (produkty i usługi konkurencji, klienci, kanały sprzedaży, grupa docelowa, przewaga konkurencyjna, finansowanie, mocne i słabe strony).

Wybranie najlepszego dla danej firmy i jej potrzeb, narzędzia do obsługi e-mailingu, pomocnego w kampaniach marketingowych, komunikacji z klientami i partnerami organizacji. Wdrożenie i instruktaż z obsługi.

Przygotowanie koncepcji, zaprojektowanie układu graficznego, formy, rozmieszczenie tekstów, jedna tura poprawek.

Budowanie świadomości marki i jej pozycji jako eksperta w określonej dziedzinie, pozyskiwanie społeczności marki, zwiększanie ruchu, wzrost lojalności, a w konsekwencji – transformacja użytkownika w klienta i monetyzacja działań. Strategia uwzględniać będzie cele kampanii i grupę docelową, a także określać spójność działań marketingowych w social media.

4 kampanie, przygotowanie grafik i tekstów (bez kosztów przeznaczonych na kampanię).

Do 10 slajdów, przygotowanie profesjonalnej prezentacji na podstawie tekstów i zdjęć od Klienta. Jedna tura poprawek. Format Power Point.

5 500 PLN
Cena od